عکسهای عید ۸۵ :

بچه ها الان دلم خیلی گرفته . دلم برای کرج و دوستانم تنگ شده به خاطر همین عکسهای کرجم رو آپلود کردم.

 




دبیرستانی که من دو سال در آن درس خواندم.




















 

نظرات 4 + ارسال نظر
اسماعیل چهارشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 10:47 ب.ظ

باز هم سلام............
و باز هم هیچکدوم از عکسات باز نشد...............عجب؟!!!!

اشتباهی پنج‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 02:13 ق.ظ http://eshtebahi.blogsky.com

اگه این کامنتو خوندی یعنی دوسم داری
اگه پاک کنی عاشقمی
اگه بیای کامنت بزاری ولینکم کنی دیوونمی
اگه کامنت نزاری یعنی منو میخوای
اگه بیخیالش بشی یعنی منو میپرستی
حالا چه خاکی میخوای تو سرت بریزی؟؟؟؟؟

آتنا دوشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 10:33 ق.ظ http://www.partenon.blogsky.com

دوست خوبم سلام:
کاش هیچ کس تنها نبود
کاش دیدنت رویا نبود
گفته بودی می مانم... اما رفتی ......
و گفتی: اینجا جا نبود
من دعا کردم برای بازگشت دستهای تو
ولی گویا بالی نبود!
یک نفر امد صدایم کردو رفت
با صدایش اشنایم کردورفت
پشت پرچین شقایق که رسید
ناگهان تنها رهایم کرد و رفت ....!
به روزم و منتظر قدمهای سبزت....

آتنا سه‌شنبه 9 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 11:54 ق.ظ http://www.partenon.blogsky.com

دوست خوبم سلام:
خبر از آشنایی نیست اینجا................
.زشعله ردپایی نیست اینجا بیا ای دل بیا تا بار بندیم...................
برای عشق جائی نیست اینجا
زندگی سنگ شد و قلب مرا ساده شکست............
بشکند دست قضا که پر پروازمو بست .............
اه و نفرین به من این بار اگر بر گردم..............
پشت پا بر تو زنم
بر تو و بر هر چه که هست ........
تنهاییهایم برای آخرین بار تازه شد منتظر دیدارت هستم.
سبز باشی و پایدار....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد